donderdag 17 maart 2011

Albumtrack Jaaralbum

27 februari hebben we de Albumtrack Jaaralbum gegeven.
Het was hard werken, maar de dames hebben het album bijna helemaal af gekregen. Er moesten nog wat kleine dingetjes thuis afgemaakt worden, maar dat had vaak meer te maken met de foto's die ze wilden toevoegen.

Voor diegenen die er nog belang bij hebben: we hebben nog slechts 2 workshoppakketten over.

Om een impressie te geven van de lay-outs die we gemaakt hebben, hieronder een paar foto's.
We hopen dat het jullie ook weer inspiratie geeft!





Tot de volgende keer.
Groetjes
Ancella

1 opmerking:

  1. Wel een beetje late reactie, maar ik wil toch nog even latgen weten dat ik het een enorm leuke albumscrap heb gevonden. Mijn album is zover klaar, alleen de foto's moeten er nog in. Omdat het een album is voor dit jaar, kan ik die nog niet allemaal gebruiken uiteraard. Maar als het helemaal klaar is, kom ik het eens showen.

    BeantwoordenVerwijderen