zondag 21 augustus 2011

Aura-Soma Mandala workshop in scrapstijl!

Hallo allemaal,

Mijn zeer goede vriendin Veronika houdt in oktober een Mandala workshop in scrapstijl. Zij houdt zich reeds jaren bezig met Aura Soma (kleurentherapie) en geeft regelmatig workshops op dit gebied en natuurlijk kun je altijd bij haar terecht voor een goed consult.

Wil je kennismaken met Aura Soma en meer over jezelf te weten komen? Dan is dit een uiterst geschikt moment.
Zij zal overigens niet je hele "hebben en houden" bespreken waar andere mensen bij zijn, dus je hoeft niet bang te zijn dat jouw leven op tafel gegooid wordt! Wil je veel meer weten over jezelf? Dan kun je het beste een consult bij haar boeken. Wil je meer informatie, neem dan contact met haar op.

Ik zal zelf ook aanwezig zijn op deze dag en mocht je ook willen komen, dan zie we je daar graag.

Tot dan!
Groetjes
Ancella






Aura-Soma Mandala workshop, Scrappen met een spiritueel tintje.

Al lang loop ik met het idee voor een Mandala workshop in de energie van en met Aura-Soma. Niet met tekenen of schilderen, maar knippen of plakken, met een ander woord "Scrappen". Voor sommigen onder jullie misschien wel een begrip. Je kan aan het voorbeeld zien wat ik ermee bedoel.
De mogelijkheden zijn groot, en aan jouw fantasie geen grenzen gezet. Je kan uit een aantal pakketjes kiezen. Laat je door je gevoel leiden bij het maken van jouw Mandala.  Met een beetje hulp van mijn kant en veel plezier van jouw kant creëer je jouw eigen kunstwerkje. 
Hoe ziet deze dag uit? Wij beginnen om 10uur, nadat iedereen een flesje gekozen heeft, volgt een korte meditatie. Je zoekt het papier uit in de kleur die je het meeste aanspreekt en wat figuurtjes, een korte uitleg en laat de Fun beginnen.

Tijd: 16 oktober 2011 van 10.00 uur tot ca. 17.00 uur
Locatie: Hunnecum 5, 6361 EE Nuth.
Tel: 045-5750625 of 06-50511092 geen gehoor? Spreek a.u.b. in op het antwoordapparaat.
Kosten: € 75,- deze prijs is inclusief het complete materiaal dat je nodig hebt.
Een leuk album waar je jouw creatie(s) in kan bewaren.
Koffie, thee, water, frisdrank en lunch en tussendoor nog wat lekkers.
Een 25 ml flesje, welke is nog een verrassing, daarvoor heb ik je geboorte datum nodig.
Laat mij dit bij de aanmelding meteen weten.
Wat neem je mee:Schaar
Meetlat
Passer als je hebt, (is bij de Action al vanaf € 1,= te krijgen)
Pincet (is gewoon handig)
Lijm
Snijmachine (heb je die niet, mag je die zeker van iemand even lenen)
Zelf neem ik ook het een of ander nog mee
Het belangrijkste is goede zin in een gezellige, creatieve, maar ook spirituele dag.

Groetjes
Veronika Quadvlieg



Geen opmerkingen:

Een reactie posten