dinsdag 17 januari 2012

Kaartje: 50 Jaar met vlinder

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend stond vol met verjaardagen. Dit kaartje heb ik gemaakt voor Petra, die Sarah zag!
Ze houdt van vlinders en is momenteel helemaal weg van 'rood'. Dus heb ik mijn best gedaan om dit in het kaartje te verwerken.


Ik heb een stuk kraft papier dubbel gevouwen en de rand van de Nestabilitie Creative Book Page er tegenaan gelegd, zodat je een kaartje kreeg. Een lintje uit de overvolle lintjes doos en een stukje kanten lint, de vlinder is van Cheery Lynn Design. Tiny Type tekststickers van Cosmo Crickets en het getal 50 van Thickers vilt. De swirl heb ik gemaakt met de Pearlmaker. Als laatste nog een paar linten roosjes en een bloemenpin in en rondom het strikje gestoken. Op het vlindertje zitten een paar parel plaksteentjes.

Groetjes
Ancella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten