maandag 16 januari 2012

LO: Gluurder

Hallo allemaal,

Van de week was ik samen met Luuk aan het knutselen. Hij wilde graag helpen en toen heb ik tegen hem gezegd dat hij maar een foto uit de stapel moest uitzoeken en papier en dan zou ik daar wat mee gaan maken. Ik was bang dat het een echte challenge zou worden, maar het lijkt soms wel of hij gevoel voor kleur heeft. Hij heeft de foto en het paarse papier uitgezocht en het kraftpapier. De rest heb ik gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat het nog goed gelukt is ook.

Het dessinpapier is van Basic Grey - Sweet Threads. Het groene journalingkaartje is het verpakkingsmateriaal van Prima Marketing bloemen, welke weet ik niet meer. De groene letters zijn Thickers van vilt. De kleine roosjes van Prima Marketing als ook het roze bloemetje met het metalen hartje. Het andere roosje heb ik zelf gemaakt en vind ik geweldig om te maken. Deze zullen we ook tijdens de Workshop Techniek Bloemen maken. Ik heb nog wat Tiny Type lettertjes van Cosmo Cricket gebruikt en Distress Ink Walnut Stain voor de randen en de beige rondjes. Verder heb ik nog gebruikt: Floral Punch blaadjes en een restje van een Tim Holtz stans: Hanging Sign.




Groetjes en tot de volgende keer.
Ancella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten